چاپ بنر فوري سام چاپ بنر فوري سام .

چاپ بنر فوري سام

تعاريف استيكر

استيكر و ليبل قسمتي از پرطرفدار ترين و مقرون به صرفه ترين توليدات چاپي ميباشد كه بيشتر با انگيزه تبليغات به چاپ ميرسد . كيان گرافيك با داشتن بيش تر از 15 سال سوابق در صنعت چاپ ارائه دهنده گونه هاي سرويس ها چاپي از جمله چاپ استيكرشيشه اي و شيري و نيز چنين چاپ ليبل در فرآورده هاي يووي , ليبل درخشان و متالايز

استيكر و ليبل جزو پرطرفدار ترين و مقرون به صرفه ترين توليد ها چاپي است كه بيشتر با انگيزه تبليغات به چاپ مي‌رسد . كيان گرافيك با داشتن بيشتراز 15 سال سوابق در صنعت چاپ ارائه دهنده اشكال سرويس ها چاپي از جمله چاپ استيكرشيشه اي و شيري و نيز چنين چاپ ليبل در كالا هاي يووي , ليبل درخشان و متالايز در سايز هاي متبوع شما مي‌باشد . براي شناخت بيشتر با چاپ ليبل و چاپ استيكر در‌اين مقاله با ما همراه باشيد .

 vinyl printing

چاپ استيكر

 

غالبا در فضاي فرنگي اتوبوس ها , مترو يا اين كه نمايشگاه ها با استيكر مواجه شده ايد . استيكريكي از متريال هاي كاربردي در صنعت چاپ است كه اسم تجاري آن وينيل است كه در واقع يك لايه رشته رشته از مال pvc بوده و پشت آن به صورت چسبدار است . از خصوصيت حياتي استيكر ها اين است كه در قبال پاره شدن و آب زياد مقاوم مي باشند كه ولي مي توان آن را با پوشش لمينت مقاوم خيس نمود .

 

استيكرها به طور معمول در دو جور شيشه اي و شيري ميباشند .

استيكر شيشه اي : اين دسته از استيكرها همانطور كه از نامش پيدا است به صورت شيشه بوده و از دو طرف قابل تماشا مي‌باشند .

 

استيكر شيري : اين گونه استيكر از محبوبيت بالاتري شامل است و حوزه ي گسترده تري را نسبت به استيكر شيشه اي در بر مي گيرد . استيكر شيشه اي در مورد هاي خاصي به كارگيري مي شود در حاليكه از استيكر شيري مي توان براي تبليغات بر روي ديوار ها , شيشه هاي دكان , خودرو ها و . . . به كار گرفت .

 

از اشكال ديگر استيكر ها ميتوان به دو گونه مبهوت و درخشان اشاره كرد :

 

استيكر كدر : اين دسته از استيكر ها دارنده قضيه اي سپيد رنگ مي‌باشند و جزء آن كه دارنده اين رنگ است از فرآورده مبهوت است . استيكرهاي مبهوت كاربرد‌هاي گوناگوني دارا هستند و براي نصب روي متريال‌هاي متعدد استعمال مي شود . نكته ي شايان توجه اين ميباشد كه خوبتر است از اين نوع از استيكرها براي نصب بر روي شيشه دكان يا اين كه ماشين‌ها استعمال نشود چون به دليل برخورداري از مال متحير گرد و خاك متعددي را به خويش جذب مي نمايد و همينطور استعمال از آن در محيط‌ هاي همگاني و فضاي گشوده براي طولاني دوران توصيه نمي شود .

 

استيكر درخشان : اين گونه از پر استفاده ترين گونه هاي استيكر است , استيكر ( وينيل ) درخشان براي مصارف گوناگوني همچون نصب بر روي اتوبوس‌ها , شيشه‌ي سوپر ماركت ها و دكان ها و . . . كاربرد دارا‌هستند .

خصوصيت هاي اسيتكر

 

استيكرها دارنده خصوصيت هاي گوناگوني ميباشند كه در تحت به سه مورد از مهم‌ترين هاي آن اشاره شده‌است :

 

قابليت شستشو براي استيكر ها موجود هست

قابليت و امكان نصب بر روي گونه هاي سطح ها با مال متفاوت همچون شيشه , چوب و . . .

ساخت طرح و دكوراسيوني ديدني و ولي فارغ از هزينه مضاعف

نكاتي در رابطه چاپ استيكر

 

ورق پي او سي , چسب و چاپگر مهم‌ترين عامل ها بر كيفيت استيكر هستند . از طرفي مشتريان در روند ساخت به آن‌ها دسترسي ندارد بنابر اين خوب تر است جهت اطمينان خاطر , فقط از مغازه هاي داراي اعتبار كه دارنده تيراژ بالا مي باشند خريداري شوند .

استيكرها را مي توان در هر طرح و رنگي به چاپ رساند .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۸:۲۴ توسط:كمالي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :