چاپ بنر فوري سام چاپ بنر فوري سام .

چاپ بنر فوري سام

مراحل و روش هاي ساخت تابلو لايت باكس

مراحل و روش هاي ساخت تابلو لايت باكس

در ساخت تابلو لايت باكس, از گونه هاي باكس هاي نوراني به كار گيري مي شود . غالبا ساختار و استراكچر اين گونه تابلوها , از محصول هايي مانند پلاستيك , آلومينيوم يا اين كه چوب مي‌باشد . در‌اين اين راه , تصوير مارك يا اين كه هر گونه تصوير ديگر را داخل باكس قرار مي دهند و از نصيب عقب , به آن تصوير , لوگو يا اين كه پوستر و يا اين كه هر دسته تصوير ديگر , نور و روشنايي افشاني مي نمايند . از مزاياي دوچندان بزرگ لايت باكس, اين است كه به راحتي هر چه تمام خيس مي توان , تصوير يا اين كه پوستر باطن آن را , با نصويري ديگر جايگزين كرد و اين به تنوع قسمتي به تابلو و فروش توليدات ياري شاياني ميكند .

اشكال لايت باكس وكاربرد آن

 

تابلوهاي لايت باكس به سازه هايي اطلاق مي گردد كه بطور معمول در قالب يك باكس آلومينيومي , چوبي ام دي اف , پلاستيك ( پلكسي ) ساخته مي شود و شيوه آن نيز از محصول فلكسي , پلكسي گِلَس ( رنگي و كريستالي ) و . . بوده كه در انواع بدون نور و يا با نور اس ام دي قابل ساخت هست .

 تابلو لايت باكس

به عبارتي لايت باكس به تابلو هايي كه نور پردازي آن از پشت تصوير انجام مي پذيرد و به صورت يك باكس مي باشد لايت باكس اطلاق مي شود اين مدل تابلو در ضخامت هاي متفاوت و با متريال متنوع قابل توليد و عرضه مي باشند .

 

 

موردها كاربرد لايت باكس

 

• منوهاي رستوران

• تابلوهاي نگارخانه

• تابلوهاي نمايشگاه هاي عكاسي

• صندوق هاي پذيرش داروخانه ها

• تابلو هاي راهنماي اماكن

• تابلوهاي داخلي شركت ها و اماكن

• تابلو هاي تبليغاتي نمايشگاهي

 

 

لايت باكس ديواري چيست؟

 

نوعي تابلوي كوچك فانتزي با قابليت و امكان روشن شدن مي باشد و داراي گونه هاي آويز دو طرفه , لايت باكس ديواري ( ثابت و لولايي )

 

لايت باكس ال اي دي كريستالي

 

لايت باكس كريستال نوعي از لايت باكس است اما با اين تفاوت كه در لايت باكس هاي معمولي نمي‌توان از چاپ براي نمايش توليدات و تبليغات بهره برد ولي اين مدل لايت باكس بر ممبناي چاب بر روي متريال بك لايت است و آن گاه نور كاملا يكنواخت جلوه فوق العاده اي به اين مال مي دهد .

 

مزاياي لايت باكس ها

 

به صورت كلي مزاياي لايت باكس هاي كريستالي نسبت به نمونه هاي قديمي تر عبارتست از :

 

۱ – ضخامت فراوان كم ( ۱ سانتي متر ) و كالا پلكسي گلاس مقاوم و كريستالي

۲ – مصرف برق بسيار كم ( به عنوان مثال تابلو لايت باكس كريستالي با ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ سانتي متر مصرف برق حدودا ۳۰ وات دارد )

۳ – روشنايي فوق العاده و يكنواخت و عمر نور طولاني به سبب ساز استفاده از تكنولوژي SMD Lighting

۴ – قابليت ردوبدل تصوير لايت باكس هاي كريستالي در كمتر از ۵ دقيقه سواي نياز به مراجعه به شركت

۵ – چاپ با كيفيت ۲۴۰۰DPI محيط داخلي بر روي ورقه هاي بك ليت ( امكان چاپ و تعويض تصوير لايت باكس با هزينه اي ناچيز

 

كاربرد گسترده‌ي لايت باكس‌ها , به‌عنوان شاخص‌هاي براق براي معرفي شركت‌ها و برندهاي تجاري , تنوع متعددي از اين توليد ها را بوجود آورده است . برهمين پايه در اشكال متعدد دوطرفه , آلومينيومي , تلفيقي و كريستالي توانسته است مخاطبين متعددي را به خويش جذب كرده و ميزان فروش توليد ها را توسعه و گسترش دهد .

 

منبع: چاپخانه ديجيتال خانه طراحان سام


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۲:۳۲ توسط:كمالي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :