چاپ بنر فوري سام چاپ بنر فوري سام .

چاپ بنر فوري سام

نكاتي كه قبل از چاپ كارت ويزيت بايد بدانيد

بيشتر كارآفرين ها و تاجرهاي كم تجربه فكر مي كنند چاپ كارت ويزيت كار آساني است. اما بايد بدانيد كه كارت ويزيت ها علاوه بر اين كه اطلاعات شما را به مشتري ها ارائه مي دهند، بلكه يك نماي فوري از برند شما نيز هستند. در اين مقاله به 5 نكته مهم قبل از چاپ كارت ويزيت اشاره مي كنيم كه كمك مي كند كسب و كار خود را در يك نورپردازي عالي به نمايش مخاطبان بگذاريد.

انتخاب اسم شركت، لوگو و برند

دقت كنيد كه نام خوبي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيد. اين نام بايد در ذهن ماندگار و معني ساز باشد. ممكن است بخواهيد نام شركت خود را با متن گرافيكي يا لوگو برندسازي كنيد.


برچسب: چاپ كارت ويزيت، چاپ كارت ويزيت خانه طراحان سام، چاپ ديجيتال كارت ويزيت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۴:۴۴ توسط:كمالي موضوع:

گزينه هايي كه بايد در چاپ كاتالوگ به آن دقت كرد

1. انتخاب يك شركت چاپ مناسب

پيدا كردن يك شركت چاپ كاتالوگ قابل اعتماد و معتبر چاپي شايد اولين و مهم ترين قدم در چاپ كاتالوگ باشد. اين مهم است كه چه شركتي پيدا كنيد كه نه تنها داراي تجربه در چاپ نوع كاتالوگ كسب و كار شما را داشته باشد، بلكه بتواند كاتالوگ هاي شما را در سريع ترين زمان ممكن به شما برساند.

2. مطمئن بودن از تعداد و نوع و زمان چاپ كاتالوگ خود

قبل از بازديد از يك شركت چاپ تمام موارد لازم را آماده داشته باشيد. اينكه چند كاتالوگ نياز داريد، تعداد صفحات مورد نظر و اندازه اي كه مي خواهيد. عوامل ديگري كه قبل از بازديد از يك شركت چاپ بايد در نظر بگيرند عبارتند از: انتخاب رنگ، نوع كاغذ و البته محتواي كاتالوگ. 
هميشه قبل از فرستادن آن براي چاپ، اطلاعات درون كاتالوگ خود را مرور كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه تمام محتوا به صورت صحيح و بدون غلط است و مشتريان تمام اطلاعات لازم را براي خريد محصول از طريق اين كاتالوگ مي توانند به دست آورند. 

3. طراحي كاتالوگ و نوع پوشش

طراحي كلي و كيفيت جلد كاتالوگ شما، استراتژي تبليغاتي اصلي است كه مشتريان را جلب مي كند. بعد از انتخاب طرح كاتالوگ خود بايد نوع كاغذ مورد استفاده را نيز انتخاب كنيد. نوع كاغذ مورد استفاده براي صفحه ابتدايي كاتالوگ بايد ضخيم تر از آنچه كه در صفحات داخلي استفاده مي شود باشد. علاوه بر اين، رنگ هاي روشن تر به طور كلي در پوشش كاتالوگ براي جلب توجه مشتريان استفاده مي شود. شما حتي مي توانيد از پوشش هاي براق براي توجه بيشتر استفاده كنيد. 

4. جلوگيري از تاخير در چاپ كاتالوگ

براي جلوگيري از تاخير در چاپ كاتالوگ خود، اطمينان حاصل كنيد كه همه جزئيات را قبل از زمان چاپ داشته باشيد و تمام گزينه ها براي شركت چاپ انتخابي شما در مورد سفارشتان روشن باشد. اطمينان حاصل كنيد كه تمام كاتالوگهاي سفارش داده شده به موقع ارسال مي شود. 

منبع : چاپ كاتالوگ خانه طراحان سام


برچسب: چاپ كاتالوگ خانه طراحان سام، چاپ كاتالوگ ارزان و فوري، قيمت چاپ كاتالوگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۶:۵۴ توسط:كمالي موضوع:

دلايل چاپ بنر براي رشد سريع كسب و كار شما

همه ي ما اهميت چاپ را مي دانيم و ميدانيم كه براي شناساندن كسب و كار خيلي عالي عمل مي كند. كمك مي كند پيام هاي خود را با مشتري ها ( مخاطبان) در ميان بگذاريد همچنين كسب و كارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصوير مي كشد. اين نوع تبليغات يك پارچه سفيد در اختيار شما قرار مي دهد و شما با خلاقيت مي توانيد كاري انجام دهيد كه مردم شما را دنبال كنند.

استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و كسب وكار ها گرچه روشي استاندارد است ولي گاها چاپ بنر و نصب آن در محيط بيرون از كسب و كار بيشتر سروصدا مي كند. ممكن است هزينه و ترس از اين كه معروف نباشيد شما را از اين كار منصرف كند، ولي بدانيد كه دنياي بيرون قدرت شناساندن كالا، خدمات و كسب و كار شما را دارد. با چاپ بنر ارزان تهران، پوستر و آگهي نماهاي كوچك مي توانيد از اين پتانسيل محيط بيرون استفاده كنيد.

ما در اين مقاله قصد داريم مهم ترين دلايل نصب بنر در محيط بيرون از كسب و كار و مزاياي آن را در سال 2018 به شما معرفي كنيم.


برچسب: چاپ بنر، چاپ بنر ارزان، چاپ بنر تهران، چاپ بنر فوري، قيمت چاپ بنر فوري، چاپ بنر ارزان تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۱:۳۵ توسط:كمالي موضوع:

معرفي و كاربرد بنر در صنعت چاپ ديجيتال

چاپ بنر نوعي از چاپ پوستر است كه به آن چاپ با فرمت بزرگ و يا گسترده نيز مي گويند. پرينترهاي بزرگ با نام پرينترهاي گسترده به منظور چاپ بنر هاي بزرگ استفاده مي شوند. در چاپ بنر فوري معمولا انواع مختلف كاغذ را كه داراي اندازه اي بسيار بزرگتر نسبت به چاپ معمولي مي باشد استفاده مي كنند كه ممكن است به صورت دو طرفه و يا يك طرفه به مشتري تحويل داده شود.

در توليد اين نوع بنرها مي توان از كاغذ معمولي و بدون پوشش نيز استفاده كرد، اما استفاده از اين كاغذ چندان توصيه نمي شود، زيرا اين كاغذها جوهر را حفظ نمي كنند و دوام زيادي ندارند.


برچسب: چاپ بنر، چاپ بنر ارزان، چاپ بنر فوري، چاپ ديجيتال بنر، چاپ بنر تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۵۵:۴۰ توسط:كمالي موضوع:

نكات مهم در انتخاب شركت چاپ بنر

زماني كه مي خواهيد بنرهاي خود را براي چاپ ببريد نبايد به هر شركتي كه فكر مي كنيد متناسب با نيازهاي شماست، اعتماد كنيد. بهتر است به دنبال شركتي بگرديد كه علاوه بر نيازهاي شما خدمات و كيفيت بهتري هم ارائه دهد. بيشتر مردم شايد هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاك هاي انتخاب آگاهي نداشته باشند. به همين سبب ما 5 ملاك مهم را كنار هم قرار داديم تا هنگام انتخاب شركت چاپ بنر در نظر بگيريد.

1- قابل اعتماد بودن

كسب اطمينان از قابل اعتماد بودن شركت مورد نظر شما بسيار مهم است. شما به دليلي شركت مد نظر را انتخاب مي كنيد كه براي چاپ از آيتم هاي باكيفيتي استفاده كنند. بايد مطمئن شويد كه توليداتشان براي شما موفقيت مي آورد. بنابراين مطمئن باشيد كه مي توان به اين كار اعتماد كرد. يك راه مطمئن ديگر بررسي مشتري هاي آن هاست، داشتن مشتري هاي خوب مي تواند ملاك موثري براي سنجش آن شركت باشد. در خارج از ايران معمولا شركت هاي چاپ را در سايت Yelp رتبه بندي مي كنند. متاسفانه در ايران چنين معياري نيست و شما مي توانيد با بررسي مشتري ها به قابل اعتماد بودن آن ها پي ببريد.

 


برچسب: بنر، چاپ بنر، شركت چاپ بنر، قيمت چاپ بنر، چاپ بنر سام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۱۱:۰۶ توسط:كمالي موضوع:

چاپ بنر چيست و چه كاربردي دارد؟

چاپ بنر را مي‌توان مهم‌ترين مديا در گروه چاپ فضاي خارجي به شمار آورد كه براي انواع تبليغات، به خصوص معرفي شركت‌ها، محصولات و خدمات، به كار مي‌رود. 

در چاپ بنر به دليل آنكه سطح كار در معرض هواي بيروني است، مقاومت مدياي چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشيد و ساير عوامل محيطي اهميت بسزايي دارد. 

چاپ بنر تهران مي تواند براي طيف وسيعي از اهداف مورد استفاده قرار گيرد. 

بنر متريالي از جنس pvc است كه عموماً در قطع عريض (width format) چاپ مي‌شود كاربردهاي بنر طيف وسيعي را، از استفاده در يك تابلوي تبليغاتي براي يك كسب و كار كوچك گرفته تا تابلوهاي تبليغاتي در مراكز تجاري، فضاهاي نمايشگاهي، بيلبوردها و يا حتي يك پيام ترحيم، شامل مي شود. 


برچسب: بنر، چاپ بنر، بنر فوري، بنر ارزان، بنر تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۳۲:۵۶ توسط:كمالي موضوع:

چگونه از بنر تبليغاتي استفاده كنيم؟

چگونه از بنر تبليغاتي استفاده كنيم؟

در مورد طراحي و چاپ بنر و تبليغات بنر صحبت زيادي وجود دارد. در اين مقاله به شما نشان خواهيم داد كه چگونه از بنر تبليغاتي استفاده كنيد. در ابتدا بايد ببينيم كه اولين تبليغاتي بنري توسط چه كساني ايجاد شدند و كدام وبسايت آن را ميزباني ميكرد. 
واقعيت اين است كه اولين بنر تبليغاتي در ميان همه تاكتيك هاي تبليغاتي بسيار محبوب است و داراي حوزه خاص خودش ميباشد. اولين بنر تبليغاتي در 27 اكتبر سال 1994 در مجله سيمي پياده سازي شد .

 


برچسب: بنر، چاپ بنر، بنر فوري، بنر ارزان، چاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۹:۱۲ توسط:كمالي موضوع:

چاپ ديجيتال چيست؟

چاپ ديجيتال چيست

از ديرباز تاكنون، سيستم‌هاي چاپ تصاوير، تحولات زيادي داشته است. چاپ‌ سربي، فلزي، سنگي، ژلاتيني، افست، ديجيتال و غيره از انواع چاپ‌ محسوب مي‌شوند. ما در اين محتوا از خانه طراحان سام، قصد داريم درباره چاپ ديجيتال به عنوان يكي از جديد‌ترين تكنولوژي‌هاي چاپ، اطلاعاتي را ارائه كنيم. 

در دهه‌هاي گذشته براي چاپ تصاوير در تيراژ بالا از افست يا ليتوگرافي استفاده مي‌شد؛ كه از كيفيت و امكانات محدودي برخوردار بود؛ اما در سال‌هاي اخير پيشرفت تكنولوژي، در حوزه‌هاي مختلف از جمله صنعت چاپ، تغييرات اساسي ايجاد كرده است. 

چاپ ديجيتال، تازه‌ترين روش براي تبديل تصاوير ديجيتال و با كيفيت به محصولات چاپي است. معمولا از اين سيستم، براي تيراژ‌هاي پايين استفاده مي‌شود. در ادامه به مزاياي چاپ ديجيتال، كاربرد‌هاي آن، فرآيند، ابعاد و انواع چاپ ديجيتال مي‌پردازيم. 


برچسب: چاپ ديجيتال، قيمت چاپ، خانه طراحان سام، چاپخانه، چاپخانه ديجيتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۵۰:۱۶ توسط:كمالي موضوع:

بروشور چيست ؟

 

بروشور چيست ؟

بروشور‎(Brochure) ‎دفترچه يا برگه ايست (معمولا به صورت تا شده از چند جا بر روي خود) براي ‏ارائه توضيحات كاملي درباره يك محصول و نحوه استفاده از آن و بر اين اساس به آن كالانما هم گفته مي ‏شود . يك كاربر پس از خواندن بروشور محصول، مي تواند از آن محصول استفاده كند.‏ 

چاپ ديجيتال مناسبترين گزينه براي چاپ بروشور در تيراژ پايين ودريافت آن در كوتاه ترين مدت و با بهترين كيفيت ‏است. معمول ترين شكل بروشور به صورت 2رو رنگي، 3 لت و با 2 خط تا است.‏ 
در چاپ ديجيتال بروشور، پس از چاپ فايل طراحي شده دردستگاه ديجيتال، فرآيند ايجاد خط تا و تا ‏كردن براساس تعداد تاهايي كه بايد ايجاد شود، بوسيله دستگاه هاي كريزينگ (ايجاد خط تا) انجام مي شود‎.‎ 

چاپ بروشور و تاثير آن بر كسب كار :

چاپ بروشور، نيز همانند ديگر عوامل تبليغاتي جزو موثر ترين عواملي است كه مي تواند به سرعت كسب و كار شما را به جلو هدايت كند. اما داشتن يك بروشور كامل، جامع و تاثير گذار، نيازمند طراحي دقيق و حرفه اي توسط افرادي است كه در اين زمينه به صورت حرفه اي كار مي كنند. در واقع داشتن يك بروشور با طراحي حرفه اي و زيبا مي تواند باعث فروش حرفه اي تر در كسب و كار شما شود. 

بهتر است براي افزايش بازدهي، بودجه اي را براي چاپ بروشور با بهترين كيفيت در نظر بگيريد. تعرفه هايي كه براي چاپ بروشور در نظر گرفته شده است متفاوت است. به طور مثال چاپ افست معمولا بسيار ارزان قيمت تر از چاپ ديجيتال است. 

چاپ بروشور فوري

. در چاپ بروشور فوري نيز از دستگاه هاي ديجيتال استفاده مي شود. دقت داشته باشيد كه از بروشورهايي استفاده كنيد كه در طول زمان دچار ترك نشود. در ادامه با جزئيات بروشورها بيشتر آشنا مي شويم.

چاپ بروشور چيست و به چه دردي مي خورد ؟

اگر به دنبال راه اندازي تجارتي بزرگ هستيد و يا اگر مي خواهيد تجارت كوچك خود را توسعه ببخشيد، چاپ بروشور را در راستاي كارهاي خود قرار دهيد. چاپ بروشور يكي از انواع بازاريابي است كه بودجه زيادي نيز نمي خواهد. حتي مي توانيد بروشورهاي بسيار با كيفيتي را با استفاده از چاپ ديجيتال و بدون نياز به سرمايه گذاري هاي بالا به چاپ برسانيد. 

بروشورها در واقع اطلاعات مفيد و به صورت خلاصه اي هستند كه براي بينده جذاب است و در صورت داشتن طراحي زيبا و كيفيت بالا مي تواند نظر مشتريان را جلب كند. 

هدف نهايي از چاپ بروشور در واقع ارتقاي سازمان با بودجه كم مي باشد. اگر بروشور به صورت حرفه اي طراحي و به چاپ برسد مي تواند جزو يكي از ابزارهاي مهم بازاريابي به حساب رود. استفاده از بروشور براي برندينگ نيز مي تواند بسيار ارزان تر از ديگر روش ها باشد و در نتيجه با استفاده از آن صرف هزينه اي اندك، پيشرفت فوق العاده اي را در كسب و كار خود خواهيد.

منبع: چاپ بروشور خانه طراحان سام


برچسب: بروشور، چاپ بروشور، چاپ بروشور فوري، چاپ بروشور ارزان، چاپ بروشور خانه طراحان سام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۰:۵۳ توسط:كمالي موضوع:

چاپ تراكت چيست؟

چاپ تراكت‎ ‎برگه اي تبليغاتي است كه به طور معمول در سايز‎ A5 ‎‎، براي‎ ‎معرفي ‏محصول، شرح فعاليت ها وخدمات و اطلاع رساني درباره رويدادي معين، چاپ مي شود‎.‎ 

چاپ تراكت‏ ارزانترين نوع تبليغ در عرصه چاپ قطع كوچك است و به دليل پخش مستقيم آن (پخش دست ‏به دست، چسباندن به ديوار يا قرارگرفتن در صندوق هاي پستي) طيف وسيعي از مخاطبان را پوشش مي‌دهد.‏ 

تراكت يكي از المان هاي تبليغاتي است كه اين روزها طرفداران بسيار زيادي را در بين كمپاني هاي مختلف پيدا كرده است. مهم نيست كه كمپاني شما كوچك يا بزرگ و جديد يا قديمي باشد، مهم اين است كه بتوانيد پيام خود را با كمترين هزينه و در كمترين زمان ممكن به مشتريان خود برسانيد. 


برچسب: چاپ تراكت، چاپ تراكت فوري، چاپ تراكت ارزان، چاپ تراكت رنگي، قيمت چاپ تراكت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۳۲:۵۲ توسط:كمالي موضوع: